الصفحة

تصنیف الأخبار 

Field2053Field2257Field2042Field2044Field2038مشاهدة الجزئیات
    مِن  26  
محل برگزاري نشست علمي :اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی زنجانآقای ملکی 1441/06/29حقوق شهروتدی در نظام اداری
محل برگزاري نشست علمي :اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی زنجان.آقا.ی عباس مرادی 1441/06/05تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بایسته های آن
سالن همایش طبقه اول وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی چکیده: یکی از مهم¬ترین تجلیات تاثیر تغییر نگاه به بحث عدالت در آموزش، عدم توجه به مطالعات ارزیابی شاخص¬های عدالت آموزشی در این حوزه است. این بی توجهی به امر عدالت در ساحت پژوهش به اندازه¬ای محسوس است که با بررسی مختصری در فهرست پژوهش هایی که در حوزه عدالت آموزشی صورت گرفته است به روشنی مشخص می شود که عمده این تحقیقات به دست مجریان بین¬المللی انجام شده است و امروزه در این حوزه پر اهمیت دست ما از دسترسی به یافته¬های دقیق، معتبر و در دوره های زمانی منظم خالی است. گویا عدم اهمیت عدالت آموزشی از سیاست گذاران به پژوهشگران این حوزه نیز سرایت کرده است و جز چند پژوهش انگشت شمار در این زمینه نمی¬توان به یافته دیگری دست یافت. به همین دلیل از اهم موضوعاتی که در این گزارش مورد توجه قرار گرفته است، جمع آوری ادبیات تحقیق این حوزه مهم است که میان پژوهش¬های متفرقه مفقود مانده است و محققان زیادی باید برای یافتن پیشینه این حوزه وقت زیادی را صرف کنند. این پژوهش شاید ابتدائی¬ترین گام به منظور تقویت این حوزه باشد که متاسفانه با وجود پژوهش¬های پراکنده با کیفیت مطلوب هنوز توجه لازم به آن نشده است. عدم توجه به جمع¬آوری پیشینه تحقیق در حوزه عدالت آموزشی، علاوه بر پیامد¬های منفی زیادی که برای عرصه پژوهش داشته است، عرصه سیاست¬گذاری را نیز با ابهامات بسیاری رو به رو کرده است. از جمله مهم¬ترین این ابهامات؛ عدم درک درست از داده¬های عدالت آموزشی برای سیاست¬گذاران و سنجش وضعیت گذشته، حال و آینده، درخواست پژوهش های موازی به دلیل بی اطلاعی از پژوهش¬های دیگر، ابهام در شاخص¬های دارای اهمیت در حوزه عدالت آموزشی و خطاهای ناشی فهم شاخص¬ها و ... است. بر این مبنا در پژوهش پیش رو، در بخش نخست به تعاریف نابرابری آموزش و شاخص های آن در سنجش های جهانی خواهیم پرداخت و تعریف این پژوهش از نابرابری آموزش را بسط خواهیم داد. در بخش دوم، پیشینۀ تاریخی و یافته های کنونی نابرابری آموزش در رابطه با 5 دسته از شاخص ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت. علت تأکید بر آمیختن پیشنیه و یافته ها، ایجاد پیوستگی ذهنی و فهم تاریخی وضعیت شاخص ها تا به امروز بوده است و در نهایت در بخش 3، نتیجه گیری، مروری خواهیم داشت بر مهم ترین یافته های این تحقیق و پیشنهادات سیاستی برآمده از نتایج این تحقیق. ضمایم این تحقیق دو دسته اطلاعات را در بر می گیرد: 1. اصل جداول محاسباتی بافته های تحقیق و 2. بانک جامع منابع در حیطۀ نابرابری آموزش در ایران فاطمه مقدسی1441/04/26تحلیل کنشگران میدان سیاست گذاری آموزشی با محوریت مسئله عدالت آموزشی
محل برگزاري نشست علمي :..اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزیمریم یار محمد توسکی 1441/04/25نقش گفتگو در بهرهوری سازمانی
محل برگزاري نشست علمي :اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی البرزآقاپرهام رضایی نسب1441/04/24:" شیوه ارائه وفن بیان"( البرز)
) محل برگزاري نشست علمي :اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی البرزآقای پرهام رضایی نسب. 1441/04/22مدیریت دانش" البرز
محل برگزاري نشست علمي :اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی البرزدکترزهرا گل کار 1441/04/21:" کار در آینده"
محل برگزاري نشست علمي : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبیآقای کوروش روستا 1441/04/21چگونگی تدوین طرح های پژوهشی"خراسان جنوبی
محل برگزاري نشست علمي : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنانآقای حمید مستخدمین حسینی1441/04/20"نقش کلیدی و محوری پژوهش در پویایی و بالندگی سازمان"سمنان
محل برگزاری نشست علمی: اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی البرز پرهام رضایی نسب1441/04/20مشاغل سبز

6.1.7.0
گروه دورانV6.1.7.0