يکشنبه, 24 شهريور 1398
  • ساعت : ۱۲:۵۵:۱۲
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۱۶ 
  • کد خبر : ۱۲۵۳
    /  3
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی:
برندسازی باید در تعاونی ها تقویت شود
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی در چهاردهمین همایش تجلیل از تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برندسازی باید در تعاونی ها تقویت شود.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی در چهاردهمین همایش تجلیل از تعاونی های برتر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برندسازی باید در تعاونی ها تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ محمد رضا سپهری افزود: امروزه سازمان بین المللی کار موضوعی با نام آینده مشاغل را مطرح کرده است، آینده ای که موفقیت در آن، در گرو بهره مندی از فن آوری های روز است.

وی  افزود: در این برهه که جمعیت کشور جوان و هنوز به سمت پیری نرفته است، می شود از توانمندی های جوانان برای توسعه اقتصاد کشور استفاده کرد.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور با تاکید بر ضرورت بروز بودن تعاونی ها و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا گفت: بازاریابی اینترنتی موجب کاهش هزینه های حمل و نقل و حذف دلالان می شود و نیاز است تعاونی ها به صورت شبکه ای به هم پیوند بخورند تا در عرصه تولید ، نیروی حمایتی پایداری باشند.

سپهری کسب و کارهای جدید را مبتنی بر فراگیری فن آوری های جدید عنوان کرد و گفت: امروزه مدل های کسب و کار از سنتی به سمت مدرن در حال تغییر است و شرکت های دانش بنیان وارد دنیای جدید کسب و کار شدند تا با توجه به ظرفیت های موجود هر منطقه  از فناوری برای تجارت و بازاریابی استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این برنامه که صبخ روز پنجشنبه 14 شهریور ماه برگزار شد از 14 تعاونی برتر استان سیستان و بلوچستان قدردانی شد.

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.3.2.0
    V5.3.2.0